۱۴۰۰ مرداد ۳۰, شنبه

قهرمان المپیک توکیو: بزرگترین حامی زندگی ام «عیسی مسیح» است


 سیدنی مک لاگلین دوند زن آمریکایی که با درخشش فوق العاده در فینال ۴۰۰ متر با مانع در المپیک توکیو، رکورد جدیدی را در جهان به نام خود ثبت کرد می گوید بزرگترین حامی و پشتیبان زندگی اش عیسی مسیح است.

سیدنی مک لاگلین، دونده اهل ایالات متحده و قهرمان المپیک توکیو درباره علت موفقیت‌هایش در زندگی و ورزش گفته است: « ایمان دارم که خداوند در هر شرایطی با من است و آرامش و ثباتی که در زندگی ام دارم، فقط از اوست»

مک لاگلین افزود: «شما نمی توانید همه‌ی آنچه در زندگی تان اتفاق می افتد را کنترل کنید، اما می توانید واکنشی منطقی به آنها داشته باشید.»

این ورزشکار ۲۱ ساله پس از اینکه رکورد جدیدی را در مسابقات المپیک به نام خود ثبت کرد، گفت: «من همه چیز را نخست مدیون خداوند سپس خانواده و تیمم هستم. من هنوز نمی توانم این موفقیت بزرگ را باور کنم، در واقع این یک هدیه از جانب خداست، من با ایمان و اعتماد به خداوند برای موفقیت های بیشتر تلاش خواهم کرد.»

مک لاگلین در پستی که پس از قهرمانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، نوشت:« بزرگترین پشتیبان زندگی ام خداوند است، همواره دوستی و حمایتش را در زندگی احساس کردم که برایم بسیار آرامش بخش است. ثبات واقعی در زندگی فقط با عیسی مسیح امکان پذیر است. عیسی مسیح هرگز تغییر نمی‌کند و هرگز مرا ترک نخواهد کرد و من بسیار از رابطه ای که با او دارم خوشحالم زیرا مجبور نیستم به تنهایی با مشکلاتم روبرو شوم.»

مک لاگلین پس از آن در مصاحبه ای گفت:«مسیحی بودن برای من مهمتر از عنوان بهترین ورزشکار جهان است. من می بینم که موفقیت های ورزشی ام بر زندگی دیگران تأثیر می گذارد اما مهم این است که به عنوان یک ایماندار واقعی و صادق  شناخته شوم .»

مک لاگلین در بیوگرافی اینستاگرام خود نوشته “عیسی مسیح منجی من است”، وی اغلب درباره ایمان خود به خداوند عیسی مسیح با دیگران صحبت می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خشونت خانگی؛ مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را به قتل رساند

  مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند. متهم توسط پلیس بازداشت و تحقیقات قضایی در این رابطه در جریان است.