۱۴۰۱ تیر ۱۴, سه‌شنبه

بازداشت سه متهم به کودک آزاری در تبریز


 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی، از شناسایی و بازداشت سه متهم به کودک آزاری در تبریز خبر داد. این افراد متهم هستند که کودکی را ترغیب به استعمال دخانیات و مواد مخدر کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی، از شناسایی و بازداشت سه متهم به کودک آزاری خبر داد.

برابر رصدهای صورت گرفته و حجم بالای گزارشات مردمی مبنی بر شکوائیه کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط ترغیب کودک به استعمال دخانیات و مواد مخدر، با تشکیل پرونده قضائی علیه مرتکبان و پس از انجام اقدامات فنی توسط افسران سایبری، مخفیگاه متهمان در سطح استان شناسایی و مجرمان که پدر کودک و دو نفر از آشنایان وی بودند بازداشت و به اداره پلیس منتقل شدند، پرونده قضایی بر علیه آنان تکمیل و به مرجع قضایی معرفی شد”.

براساس تعریف سازمان‌ جهانی بهداشت، هرگونه بدرفتاری فیزیکی، عاطفی، سوءاستفاده جنسی، غفلت یا رفتار همراه با بی‌توجهی یا بهره کشی که منجر به آسیب واقعی یا احتمالی به سلامت، بقاء، رشد یا کرامت کودک در زمینه‌ روابط یا مسئولیت، اعتماد یا قدرت شود، کودک آزاری محسوب می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خشونت خانگی؛ مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را به قتل رساند

  مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند. متهم توسط پلیس بازداشت و تحقیقات قضایی در این رابطه در جریان است.