۱۴۰۱ خرداد ۲۰, جمعه

برای دومین بار در یک هفته اخیر؛ اقدام به خودکشی یک متهم در زندان قزل حصار کرج


 یک متهم مرتبط با جرائم مواد مخدر در واحد دو زندان قزل حصار کرج، برای دومین بار در یک هفته اخیر، از طریق خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

 چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، یک متهم در زندان قزل حصار کرج، برای دومین بار در یک هفته اخیر، از طریق مصرف قرص اقدام به خودکشی کرد.

هویت وی حسین یوسفی، ۳۴ ساله توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع از وضعیت آقای یوسفی، به هرانا گفت: “حسین حدود ۵ ماه پیش از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر بازداشت و سپس به واحد دو زندان قزلحصار کرج منتقل شد. علیرغم گذشت چندین ماه از زمان دستگیری، رسیدگی به پرونده او در مراجع قضایی، تابحال منجر به صدور حکم نشده است. نهایتا او در پی عدم توانایی تحمل محیط زندان، برای بار دوم اقدام به خودکشی کرد”.

منبع مطلع افزود: “آقای یوسفی پس از اقدام به خودکشی، به یکی از بیمارستان های شهرستان کرج منتقل شده است”.

 خردادماه طی گزارشی از اولین اقدام به خودکشی این متهم در زندان قزلحضار کرج خبر داده بود.

لازم به ذکر است که در اواسط خردادماه امسال، هرانا در گزارشی به مشکلات زندانیان محبوس در واحد ۲ زندان قزل حصار کرج پرداخت. زندانیان محبوس در این واحد با مشکلات بسیاری از جمله تراکم بالای جمعیت زندانیان، فقدان سیستم تهویه و سرمایش و همچنین عدم رسیدگی پزشکی روبرو هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خشونت خانگی؛ مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را به قتل رساند

  مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند. متهم توسط پلیس بازداشت و تحقیقات قضایی در این رابطه در جریان است.