۱۴۰۱ خرداد ۱۳, جمعه

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد استخر کشاورزی؛ غرق شدن یک نوجوان در شهرستان ارسنجان


  پنجشنبه ۱۳ خردادماه، یک نوجوان ۱۴ ساله در روستای دهنو از توابع شهرستان ارسنجان در یک استخر کشاورزی سقوط کرده و جان خود را از دست داد. بی توجهی مسئولان شهری در نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد و عدم نصب علائم هشدار در کانال‌های آب و استخرهای کشاورزی پیش از این نیز بارها باعث بروز حوادث اینچنینی شده است.

 پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱، یک نوجوان ۱۴ ساله در روستای دهنو از توابع شهرستان ارسنجان در یک استخر کشاورزی سقوط کرده و جان باخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ارسنجان در این خصوص گفت: ظهر روز پنجشنبه نوجوانی که برای شنا به داخل استخر پلیمری کشاورزی روستای دهنو ارسنجان رفته بود، بر اثر بی احتیاطی و از دست دادن کنترل، به داخل آب فرو رفت.

یزدان رحیمی افزود: بلافاصله افرادی که برای شنا در این محل حضور داشتند متوجه ناپدید شدن نوجوان شده و به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مراتب اعلام و در اسرع وقت تیم ۴ نفره عملیاتی با یک دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: پس از چند دقیقه جستجو در عمق ۸ متری، پیکر این نوجوان ۱۴ ساله پیدا شد.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خشونت خانگی؛ مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را به قتل رساند

  مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند. متهم توسط پلیس بازداشت و تحقیقات قضایی در این رابطه در جریان است.