۱۴۰۰ تیر ۱۵, سه‌شنبه

ما اینجا برق نداریم؛ … کرونا هم در حال قتل‌عام است


 


سایت رویداد24 نوشت: خاموشی‌های طولانی و سراسری کشور در پیک پنجم کرونا به یک شوخی مرگبار با جان مردم تبدیل شده است. تصاویر ترسناکی از قطعی برق در یک بیمارستان منتشر شده (فیلم زیر) که نشان می‌دهد چطور بیماران از این خاموشی متاثر شده و بیماران کرونایی یکی پس از دیگری جان می دهند. در چنین شرایطی سخنگوی صنعت برق کشور از احتمال ادامه خاموشی‌ها خبر داده است.

این منبع نوشت: آنچه در ایران در حال وقوع است نه یک اتفاق بدیهی در جهان بلکه ناشی از بی کفایتی و توسعه زیرساخت‌های صنعت برق است. شبکه برق ایران به شدت فرسوده شده و عدم سرمایه گذاری در طول سالیان گذشته، موجب هدر رفت بخش بزرگی از انرژی در مسیر انتقال برق می‌شود. علاوه بر این، شواهد نشان می‌دهند که با وجود هشدارها، استخراج رمزارز‌ها همچنان ادامه دارد و شبکه برق ایران را تحت فشار شدیدی قرار می‌دهد.

و این در حالیست که به نوشته روزنامه اعتماد، طی روزهای اخیر شاهد هستیم که کرونا دوباره در حال قتل‌عام است. برخی مسئولان در حالی از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صحبت می‌کند که گزارشها نشان می‌دهد حتی امکان تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای مردم وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خشونت خانگی؛ مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را به قتل رساند

  مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند. متهم توسط پلیس بازداشت و تحقیقات قضایی در این رابطه در جریان است.